Kriittinen puolväli ohitettu. Aika jännä fiilis tosiaan. Enään toinen samalainen aika odotettavana ja voi tietoa julkaista. Jännityksellä odotan.

Tein myös havaintoja ihmissuhteista sekä itsestäni. Muutama ystävä keneen olen luottanut tähän saakka 110%;sesti niin pettivät luottamuksen. Toinen näistä on mulle erittäin tärkeä, mutta hän on asiasta puhunut kavereilleen. He piilovittuilevat ja ärsyttävät. Ainakin tämä ihminen sai minut tajuamaan, ettei ole luottamuksen arvonen. Sääli, jos tuollaista tekee.

Itsestäni tajusin sen,että meinaan alkaa itkemään joka asiaa. Olen todella herkkä ja jos joku sanoo jotain vastaan niin olen ihan itkemispisteessä. Ärsyttävää, koska en jaksaisi pieniä juttuja murehtia, mutta nyt tuo ei onnistu. Pienetkin vastoinkäymiset saavat tunteet pintaan. Esimerkiksi tuo kun kaveri on kertonut kavereilleen niin sai minut melkein itkemään. Huoh, ärsyttävää!

22 päivä olisi aika äitiysneuvolaan. Vähän yli viikko olisi vielä odotettavana. Sieltä toivottavasti saan asioita irti ja tietoa tulevasta. Toki tässä välissä tulee tapahtumaan vielä asioita, joten päivittelen silloin tällöin blogia.

Ainiin, epäilin, että olen vauvan isän kanssa samassa paikassa, mutta en ollut. Isä ei saapunut paikalle, joten helppoa oli olla. Mitään yhteyksiä ei olla pidetty vähän yli viikkoon. Josko loppukuusta päästäisiin juttelemaan. Näin ainakin toivon.