Tänään oli terveydenhoitajan kanssa jutustelemista ja hän varasi minulle ajan oikein äitiysneuvolaan. Jutustelimme hetken ja hän kertoi alustavia tietoja, mitä neuvolassa tapahtuu. Siellä tehdään myös vielä raskaustesti, vaikka olen kaksi positiivistä testiä kotona saanut, ihan vain varmistukseksi.

Otin myös uuden askeleen kouluun liittyen. Kerroin mukavimmalle ja kivoimmalle opettajalleni, että näin asia nyt on. Hän lupasi puhua muiden opettajien kanssa ja järjestää mulle erilaista opetusta nyt kevääksi. En voi omia töitä tehdä, koska käytämme vahvan hajuisia aineita ja ne on vaaraksi. Huomenna sitten selviää, miten minun kävi.

Kirjoituksen pääasiana oli se, että olen päättänyt pitää tämän lapsen. Jos kaikki menee hyvin niin syyskuussa 2009 mulla on oma rakas lapsi täällä maailmassa. Vihdoin ja viimein raskain taakka hartioilta ja päätös tehty. Minun oma mahakas <3